Preguntes freqüents (FAQ)

Pàgina inicial/Preguntes freqüents (FAQ)

Els rebuts es presenten per Banc o Caixa entre els dies 1 i 5 de cada mes. Us preguem la màxima atenció per tal d’evitar devolucions innecessàries i les corresponents despeses bancàries. Per dotar l’AMPA dels recursos necessaris, els dos primers mesos del curs els passarem el mes d’octubre.

Si heu de canviar els comptes bancaris, feu-ho abans del 15 de cada mes, així ho podrem fer efectiu en el rebut del mes següent. Si heu de modificar o actulitzar alguna altra dada ho podeu fer a la secretaria de l’AMPA. El full de modificacions de dades el trobareu a secretaria.

L’escola Itaca té un pojecte educatiu que necessita l’aportació dels pares per poder-lo dur a terme. Les quotes mensuals ens permeten tenir una administrativa, fer l’activitat de piscina des de P4 a 2n dins de l’horari escolar, la socialització dels llibres de text, publicar la revista Itaca, teatre en horari lectiu, Festes Populars, projecte biblioteca, entre altres coses que puguin fer falta a les aules i que es decideix conjuntament amb la direcció de l’escola.

Només ho has de comunicar a la Pilar Cabanes, la secretaria de l’AMPA, abans del dia 15 del mes per tal de no generar el rebut del mes següent. Ho pots fer en persona o bé enviant-li un correu electrònic a ampaitaca10@gmail.com.

En cap cas la no assistència en alguna de les activitats extraescolars es considerarà com a baixa, cal comunicar-ho a l’AMPA directament.

Has d’emplenar el formulari que pots trobar aquí i entregar-lo a la secretaria de l’AMPA o directament al Jordi o la Cristina de l’empresa de monitoratge Valor’s, els pots trobar al matí de 9-10h a la taula que hi ha a l’entrada de l’escola a mà dreta.

Pots trobar els fulls d’inscripció al web de cada activitat extraescolar, també al final d’aquesta pàgina o pots passar per la secretaria de l’AMPA i te’ls donarem.

Puntualment des de l’AMPA us enviarem informació de les activitats que durem a terme i de la necessitat de voluntaris per una activitat determinada.

Si vols participar activament en alguna de les comissions ho pots fer des de la web de la comissió que t’interessi o bé et pots posar en contacte amb Secretaria de l’AMPA perquè redirigeixi el teu interès

Al calendari hi teniu totes les activitats que organitza l’AMPA durant el curs i on sempre seràs benvingut per col·laborar

Podeu accedir al llistat de les activitats extraescolars aquí

Et pots posar en contacte amb la comissió de menjador

L’AMPA subvenciona total o parcialment les següents activitats:

  • Activitat de piscina (P4, P5, 1 i 2n) i de teatre (3r)
  • Revista d’Itaca (projecte d’escola en el qual hi participen directament els alum­nes)
  • Pissarres digitals, ordinadors i tablets, tarima del teatre i altres inversions en infraestructures
  • Material fungible (papers, cartolines, colors, pintures, material per les exposi­cions…). El projecte d’art seria inviable sense aquest material
  • Treball sense llibres de text de P3 fins a 2n
  • Socialització de llibres, tant de text (de 3er a 6è) com de lectura per a alguns cursos. La socialització és molt important tant des del punt de vista de cons­cienciació com d’estalvi per les famílies
  • Festes populars celebrades a l’escola (amb esmorzars, berenars, premis pels concursos…)
  • Administrativa de l’AMPA. Porta a terme la liquidació i cobrament de sortides i colònies; i la gestió de cases de colònies, piscina i monitoratge. També atén a les famílies, coordina les activitats extraescolars, etc. Permet també que les quotes puguin ser mensuals i no anuals

L’AMPA es reuneix el segon dimarts de cada mes parell al menjador de l’escola. L’entrada es fa per la reixa de Numància. Si hi ha algun canvi de data es comunicarà

Tens moltes opcions de contactar amb nosaltres

  • Pots enviar un correu a la Pilar Cabanes, la secretaria de l’AMPA
  • Pots passar per secretaria de l’AMPA en l’horari ……
  • Des del formulari de contacte pots enviar un mail a la comissió pertinent